Ansøgning og kriterier
Familien Hansens Fond støtter projekter inden for områderne uddannelse, sundhed, kultur og social. Fonden støtter projekter og borgere i Horsens og omegn samt borgere med relation hertil.
Vi støtter aktuelle projekter og yder derfor ikke støtte til projekter, der allerede er påbegyndt eller afviklet ved ansøgning.
Vi yder ikke støtte til enkeltpersoners underhold eller en fysisk person som led i socialt eller sygdomsbekæmpende arbejde – med mindre der er tale om en fysisk eller psykisk skadet veteran, der har været udsendt på tjeneste af den danske stat i udlandet, eller pårørende hertil.
Der er fire ansøgningsfrister årligt (28/02 – 31/05 – 31/08 – 30/11). Ansøgninger behandles af fondens bestyrelse umiddelbart efter fristens udløb.
Næste ansøgningsfrist: 28/02/2025
Alle ansøgninger samt al dokumentation og kommunikation skal sendes via det digitale ansøgningssystem.
Alle ansøgere får svar via det digitale ansøgningssystem. Fonden giver ikke begrundelse for afslag, og spørgsmål om vurdering af ansøgning drøftes ikke.
Tekniske henvendelser og spørgsmål kan rettes til Grant Compass via supportchatten på ansøgningsportalen, mail support@grantcompass.com eller telefon +45 7070 7380. Supporten har åbent mandag til torsdag kl. 09.00-16.30 og fredag kl. 09.00-14.30.
For øvrig henvendelse vedr. fonden kontaktes fondsadministrator, Jesper Sørensen, via mail jesper@hansensfond.dk.